A blog jövőjéről pár mondatban

Gondolkoztam azon, hogy melyek azok a témakörök az online marketinghez kapcsolódóan, amelyek manapság a leginkább érdekelhetik az embereket Magyarországon. Némi kutatás után négy nagy csoportba rendeztem a felmerülő számtalan lehetőséget. Ezek a következők:

Témakörök, amelyekről szó lesz

  • Az online marketing alapjai.az online marketing alapjai
    • alapfogalmak
    • eszközök
  • online marketing képzések
    • tanfolyamok
    • szakirányú továbbképzések
    • szakdolgozati témák
    • könyvek
  • online marketing – “haladóknak”
    • online eszközök különböző célokra
    • tippek, lehetőségek
    • trendek
  • online marketing állások, elhelyezkedés az online marketing területén
    • gyakornoki állások
    • magyarországi cégek elvárásai
    • pozíciók (pl. asszisztens, specialista, menedzser)

Elsősorban az online marketing alapjaival fogok foglalkozni. Talán úgy tűnhet, hogy ezzel a dolgok könnyebbik végét fogom. Azonban ez korántsem így van. Úgy vélem azonban, hogy ez a terület annyira szerteágazó és sokrétű, hogy először egy biztos alapra van szükség, amire aztán a későbbiekben építkezhet az ember. (Ez ugyanakkor nem jelenti azt, hogy másról szó sem lesz, mint a legalapvetőbb dolgokról.)

Célcsoport, avagy, akiknek e blog szól

Több okból kifolyólag úgy döntöttem, hogy azoknak fog szólni ez a blog, akik:

  • Az online kommunikáció megkönnyíti az életünk.valamilyen marketinges képzettséggel, esetleg némi gyakorlattal is rendelkeznek a marketing, marketingkommunikáció területén, de az online világot még csak most kóstolgatják
  • munkájuk során, – amolyan melléktevékenységként – végeznek az online marketinghez kapcsolódó feladatokat, de munkakörük nem erről szól
  • kisvállalkozók, akik autodidakta módon szeretnének elsajátítani olyan könnyen hasznosítható online marketing ismereteket, amelyeket vállalkozásuk javára tudnak fordítani rövid időn belül

Szükség van-e egy X-edik blogra az online kommunikáció, az online marketing témakörében?

A Twitter-en meg szoktam osztani az online marketinggel kapcsolatos álláshirdetéseket. Előtte természetesen átfutom, hogy van-e értelme megosztani az adott pozíciót, mik a feladatok, és hogy mik az elvárások. Ezt követően – ha meg van adva -, akkor megnézem a cég honlapját. Az esetek 80%-ban “örömmel” konstatálom, hogy bőven lesz munkája annak, akit felvesznek . . .

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.